tisdag 21 april 2009

The World Should Revolve Around Me

Dålig dag, hatar långa dagar så jäkla mycke finns inget värre. Leta efter skor förut,men hittar man nått bra..nene. Måste verkligen hitta de snart, typ 3 veckor kvar bara? Annars får jag väll åka ner till gbg och kolla där , haha fast det gör jag med nöje ;) Hörde att det ska bli skitfint väder ihelgen också (y) ska bli såå skönt att komma iväg härifrån,även fast inte konfaläger låter så kul. Så har vi kul på våra läger :o
Ja jag har tjatat om de , men jag måste verkligen ha en svart adidas tröja också :( Kanske nått man ska önska sig i konfapresent? Juste nu va det de också man skulle tänka på, alla vill ha ett kors i konfapresent..förutom jag typ. Såndär är inte min grej typ,men kanske hittar nått fint kors iaf. Funderar också på en miss sixty ring som va skitsnygg,eller ett halsband som det är inristat nån text i :)