onsdag 1 april 2009

Äntligen

Det fixa sig nu! ;)

Inställda lektioner idag, så kunde egentligen börjat tio över 11 men jag hade ju pv klockan åtta,såå det blev bara att pallra sig till skolan. Sen på hålet efter låna jag martinas cykel och nathalies johannas så vi drog hem till mig och åkte moppe ;) Även emma joinade efter ett tag.. sen blev det dags att dra tillbaks till skolan med no , lame som satan :o Efter de va det egentligen livskunskap men den va inställd.Så vi gick fram till stan och kollade,sen va de tillbaks till so och jag thomas,robin slutade 40 min tidigare än alla andra så jag gick hem, sjukt varmt vare .. Och när jag skulle låsa upp så va min nyckel hem konstig, så det gick inte att komma in, inte första gången det händer heller. Menmen det löste sig tillslut.Nu har jag precis jobbat.. puh, då har jag gjort det denna veckan så slipper jag tänka på de! Jag gjorde extra länge=extra mke pengar ;D haha..aja nu håller jag på och ladda ipoden för ska nog ut i solen innan det blir för mörkt.Men snart blir det sol i ungefär en och en halv vecka ,grekland ;) men inte så kul för jag missar en resa gratis till liseberg från morgonen tills det stänger med konfan!

L.