torsdag 2 april 2009

Färgning

Jag ska aldrig mer klaga på att det är för varmt på sommarn ;D fuuhelvete vad skönt det är med värme :o inte hänt så mycke idag i skolan, inställda lektioner=långa håltimmor , det gillar vi! Drog till åhlens och köpte hårfärg till ehnen idag , det blev nån lite halvt mörk brun (?) :)

Nathalie och jag drog hem till mig efter skolan,drog&käka..åkte lite moppe, hände en olycka i sjuan med den .. jaaapp, full fart rätt in i husväggen, mådde inte så bra efter de. Då bestämmde jag för mig att jag aldrig mer skulle åka moppe. Haha vi ser ju hur det gick med de ;)
Ehnen ringde ungefär kl 6 efter vi kört klart, vi drog till henne och färga håret. Blev lite rädda när vi såg att hennes hår va helorange ? Men sen när vi föna det&fixa de , va det typ mörkrött..skitsnyggt! Passa verkligen ehnen..
Tur att hon inte färga det platina som jag ville att hon skulle, fast inte för min åsikt räknas endå ;D men ..
Bilder kommer nog imorn på de, pallar inte nu:) kolla bdb så länge,om ni vill se resultat (tidigare) linneasvedberg@bdb
Nä nu ska jag duscha, sen sova ;)

L.