lördag 11 april 2009

perfekt.

Idag ska jag lyckas med ett långt inlägg ;) 

Vaknade (haha?) lite sovmorgon blev det iallafall innan jag skulle hjälpa till hemma, gäster senare på kvällen. Jag och amanda drog ungefär vid kl 2 och köpte pizza,vi tog omvägar för det va så jäkla skönt att bara åka runt lix. Kom hem,åt,fixa. Senare ut i solen låg där ungefär i 1 timme. Sen bestämmde jag och amanda att åka runt lite ännu mer. Så det blev de :D..Kom hem till ungefär kl 6 då gjorde vi oss iordning,för dom kom kl 7. Orkar inte skriva vad vi gjorde och sånt, lat som jag är ;o. Sen utan att någon visste... förutom Samuel och Alexander då, så fylldes det på med ännu mer folk i huset , haha? fullthus kan man ju typ lungt säga. 
En jävligt rolig kväll,natt :D 

Men nu ska jag ner till dom som ännu är kvar i huset vilket är mamma&pappa..sen killarna också. Dom kollar nog på film i nått rum, tror jag? Aja, titta tv med mamma&pappa får de bli ;D amanda är nog ute och festar någon stans så hon kommer nog inte hem på hela natten vad jag vet iaf. Menmen vad jag dillar :o Ner till mam o pap vare ja,försöka sova sen också..grannarna har minst 100 pers som skriker och badar badtunna som satan.