måndag 25 januari 2010

brick by boring brick

Värsta natten på länge, sov en timme högst.. :( Har fått en virus infektion i läpparna (?) eller ne, inte i dom men på typ, eller det börja med ett helt vanligt munsår&har slutat förjävligt kn jag säga, eller hoppas ju inte att de stannar så jag ser ut just nu. Kan knappt äta för kan inte öppna munnen och när jag skrattar eller ler så känns det som jag har genomgått en plastikoperation i ansiktet. Hemskt va?:) haha
Ne, men jag har fått smärtstillande till de, dock så kan jag inte bota de på nått sätt utan bara vänta på att de ska försvinna&jag vill inte visa mig just nu för så jag ser ut, de tyckte inte heller tanten på sjukhuset att jag skulle, hon fick la hjärtattack när ho såg mig ..nemen jag kan inte gå för jag har sånna 'värkar' . Pain in the ass skulle jag beskriva de hela. Förhoppningsvis är de på bättringsväg (inte vad jag märker) men ska inte va så negativ nu , för de är inte långt kvar tills idre :D