torsdag 4 februari 2010

kärlek vid sista ögonkastet

Men tja! nemen kollar här nuva..egentligen är den enda som får mig att komma ihåg bloggen är nathalie.. "meeeeen du skriver ju aldrig nya inlägg på bloggen" massa sånt tjöt ;) så tänkte ba skriva att jag är kalasglad för nu är det bara en vecka kvar till årets höjdpunkt (L) som är med dom bästa i en hel jävla vecka 24/7 kan inte bli bättre. Så äckligt jävla kul vi hade förra året, ska bli mö roligare detta året:D ba ladda med duunkis på ipoden o högtalare o sånt mysigt ni vet PAAARTEEY he-he .. ska ba få emma att sova i undersängen så kommer allting bli perfa japp!
Inga läxor idag heller, så jag joina pappis till falköping..eller jag hade inget val typ. Menmen vad gör man inte då liksom? dock snacka jag ba om idre hela tin , jag är så taggad till tusen så inget kan stoppa mig, inte ens brutna ben o all sånn skit. HIHI
PUSS
btw,jag langar ett år gammal bild(L