lördag 9 januari 2010

hate that i love you

Göteborg i torsdags ,inte kanske världens bästa dag att åka ner på pga vädret men.. Först när vi kom till rese så skulle tåget till herrljunga ersättas med buss, typ 20 min försening också. Men bussen kom aldrig, så då sa som att den va förflyttad och kom om 30 minuter. Så då slog vi ihop våra kloka hjärnor (ellerinte) och tänkte att då kommer vi ju inte med tåget till göteborg från herrljunga eftersom bussen va försenad. Då tänkte vi att vi tar bussen till trollhättan och åker med tåget därifrån&ifall de inte kom något tåg dit så drar vi till överby. Men vi satt och vänta i trollhättan i ca 40 min innan tåget skulle komma. Vi stod ute på perrongen i typ 20- , skönt (y) Då kom typ världens läskigaste snubbe fram och fria till mig. Sen dess sa han en jävla massa och vinkade till mig. Äcklig som .. :s Men när vi väl kom på tåget så satt vi där i typ 20 min och vänta på att de skulle starta, men de gjorde de aldrig. Då säger dom att de kommer tågersättning om 30 min. Så jävla glada vi blev då asså:D men vi kom ju fram o allt tillslut. Och på hemvägen satt vi med nån wb pj och jag börja dra skämt om vara, och så går han ju av där också.. man typ bra linnea(A)