onsdag 7 april 2010

true colors

Känner mig hyffsat stolt för jag har läst igenom fysiken i typ slowmotion och verkligen försökt att få in allting, att jag inte sitter dagen innan provet&typ tänker 'oj,jag glömde boken i skåpet..men jag fixart ändå' hahaha..har aldrig funkat för mig och kommer nog aldrig göra de heller :( Har inte gjort så mycke mer idag, tänkte ta en powerwalk men blir nog imorn istället. Försökt sovit men misslyckades(ifall ni ville veta). Och en grej som är asballt är att jag och nathalie för en gångsskull stanna på hela bildlektionen utan att dra därifrån. Tyckte t.o.m att det va kul..läskigt va? Nu ska jag duscha och sen sova. Måste tänka på helgens festligheter också (HAHA, som om skolan va en festlighet..aja skitsamma) för ihelgen vaknas det släämslätt(flämslett) ;)