tisdag 6 april 2010

liv eller död

nästan på liv eller död att jag hinner skriva ett inlägg innan mamma kommer med köttyxan och inte undrar varför jag inte letar efter min fysikbok (min enda talang, att slarva bort böcker..eller det kanske inte ens är en talang?) Somsagt, jag vet ju inte heller vart min kära 70 tons sobok är,..och ja nathalie, jag tror nog allt fortfarande att de är du som har suddat ut mitt namn och skrivit med bläck ditt namn, du kommer inte undan med detta! Kan ju ta och säga att jag och nathalie har vart ute och gått riktigt långt och halvsprang i princip hela vägen, mina ben känns som gele :/

(en sak som inte hör med den andra texten men)
-liiinneeeea?
- ja?
- bussen går om 2 minuter,skynda dig nu förfan!
-aaah, uno momento bara
71 och ett halvt år senare
-MEN LINNEA?
-JA?
-BUSSEN GÅR JU NU?
- jaha, då kanske man ska ta och skynda sig lite

ibland,ibland undrar jag ifall jag ens står på marken helt, vart sitter felet? AJA, alla har väll sina brister, även fast jag har råkat få riktigt många sånna...