söndag 14 mars 2010

och hon gjorde de igen.

Är det inte ganska sjukt att jag bara kan räkna till 3 på tyska och jag har läst tyska i 3 år? Har bara failat på ett prov,men sen har jag fått hyffsat på resten. Men ändå fattar jag inte ett skit på lektionerna? Har suttit hela dagen med den där jävla tyskaboken,men har inte fått något gjort för de. Provet är imorn och jag kan inte så jätte mycke, så lägger mig nog i sängen nu och försöker få in skiten i huvudet.

Det här är svårt att förklara

Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
bara rakt ut, hm det är min dåliga vana
För det blir så ibland, jag vet det tar tid och jag tror jag vet
Och jag minns när jag mådde kasst
du sa jag kan dra vårt last

Det kommer funka, måste funka nånstans där finns vår plats
Den enda personen som tagit upp min tankekraft
24/7..