måndag 7 december 2009

regn och åter igen regn

Ibland tror jag att jag är störd på riktigt asså. Först skrev jag som rubrik 'regn och åter igen plugg' , sen tänkte jag och då skrev jag om de 'plugg och åter igen regn'. Tror nog fan det är svinis sprutan som gör mig så jävla förvirrad ;)
Slutade kvart över elva idag, så emma gick med mig på stan tills kl 2 när jag skulle ta sprutan, snäll som hon är :) Vi satte oss och åt,allmänt snacka. Sen köpte jag även ett par skor som jag har kollat på förut,men dragkedjan funka inte på dom nu, men nu funka de :D Bara lära mig att gå i dom också , haha..

Tittade ut genom fönstret förut och typ tänkte 'fan ska jag gå ensam till ehnen när det är såhär mörkt?' mörkrädd som jag är kollade jag bakåt hela tiden när jag gick, men lille emma kom och mötte upp mig så gick vi tsm till ehnis , sånna smällar man får ta ifall man bor granne med mig (a)