lördag 5 december 2009

haha..

När jag läste igenom mitt förra inlägg så satt jag och skratta i minst en halvtimme hur jävla patetiskt jag hade skrivit de..
Att jag precis hade gått ur badet och sen en mening efter att jag och linda inte va med på badet..hhm o:
Ne, men förhoppningsvis är ni smartare än mig och listade ut att det var menat badet i skolan jag inte va med på och att jag hade badat hemma efter.. aight?:) haha (a)

Fredag: Först silve(r)byn och sen efter de drog vi ut. Kortfattat men finns inte så mycke mer att säga om de ;)
Lördag: Silve(r)byn all day long, är sugen på inte-hemma-kväll ikväll, men jag är så sjukt jäkla trött, jävla sovmorgon som jag aldrig får :( Men, vi får se hur de blir..linda smsade och undra ifall vi skulle ut, men lat som jag är..
&imorn blir de plugg, kul (y