onsdag 24 juni 2009

knepigt

Jag babblar mest om att bloggen ska tars bort, men ändå är det skönt att skriva nånstans när man har tråkit :) Så får se faktiskt!

Vädret är super, 29 grader på söndag typ, så jävla perfekt äre.Mina dagar nu går mest ut på att
-vakna
-ut i solen
-äta
-ut i solen
+ att svalka sig i poolen är grymt skönt! Fast det donnar bort i hela kroppen ;)

Lat som jag är orkar jag inte åka fram till stan för att inhandla ett par shorts,en tröja,och ett par örhängen. Känner att jag vill spara mina pengar till götebors resan, men jag vill också spara mina pengar iaf vi hyr en vattenskoter, hm..fettkrånglit! Kan de bara typ inte regna ner pengar&alla blev lyckliga?
Haha, skulle nog knappast inträffa!
Sparar nog pengar till göteborg, fast fan det är ett tag kvar:/ Aja stan någon dag får de bli ;)
Jag längtar till nästa sommar massa för att mamma&pappa och dahlins pratar på att segla utomlans, hur nice är inte de lix?:) + att jag kanske ska på språkresa 3 veckor till malta med ehnen :D