fredag 26 juni 2009

käär

Bara jag som är grymt förälskad i vädret eller?:o
haha, fyfan va gött de är eller :) Vart i skövde hela dagen ,mmysigt. Hittade ett par shorts,en tunika,och en typ tröja? Sen lite mer stuff som örhängen och sånt, känner att jag måste byta mitt andra hål i örat ovanför dom andra grundhålen eller hur fan jag ska förklara de, va ju typ några månader sen jag tog de och jag har inte bytt än, men basörhänget som sitter på är så jävla skönt att ha även fast det är plast,men jag måste nog ta ut det ändå någon dag för att tvätta de o skit :)
Är det inte helt otroligt, linnea ska börja spela fotboll igen minsann ;) Vart på skadevi cup idag och jag känner liksom hur jäkla mycke jag saknar de nu. Det kom fram minst 100 minnen från när jag spela. Ska tänka lite på vilket lag och sånt,men förmodligen det gamla vanliga :) Nä,eftersom sverige är så dålig i fotboll och ligger under mot england så pallra jag mig hit för att skriva ett inlägg,men nu blir det mat, pappa grillar för tusan så nu ska jag pallra mig ner. vad mycke pallra det blev nu?

Puuussen <3