onsdag 18 augusti 2010

Håll er i

1. Jag är rädd för mörker,somnar alltid med lampan på svagt ljus.
2. Jag älskar konserter. Nu snackar vi ingen saade,timotej,velvet.Nej.. Kent,Håkan,Lars Winnerbäck,Lykke li,Melissa Horn,Thåström,Markus krunegård,Oskar linnros,Broder daniel. Det är grejjer de!
3. Jag älskar göteborg, jag älskar att åka ner där och sova på helgerna när skolan kör igång, det får mig att koppla av.
4. Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet.
5. Jag hatar folk som är "orginala", inte vågar att sticka ut på något sätt.
6. Jag föredrar regn framför solsken.
7. Jag kan bli en datanörd och sitta framför datorn i timmar och kolla på bilder jag får insperation ifrån samt texter som jag känner har stämt in i mitt liv någon gång. (Det kanske ni har märkt på bloggen det senaste)
8. Kläder är min passion, sen kommer mat nathan,lovar!
9. Jag hatar "dubbelmoralare".
10. Jag har fått en glugg, vilket jag gillar..jag tycker det gör mig speciell på mitt egna lilla sätt.
11. Jag älskarälskarälskar acoustic'a låtar.
12. Jag inser ofta att jag gillar en kille när jag har slutat snacka med den.
13. Min systemkamera är mitt bästa köp, finns inget jag gillar lika mycke som den.
14. Jag gillar mina vänner mer än vad ord kan beskriva.
15. Jag är inte så korkad som alla tror, men jag har fått en image som de. Jag accepterar att min närmsta vänner skrattar åt de. Men när de är någon jag inte känner väl och jag råkar säga fel, och kallar mig blåst gör mig bara irreterand för dom inte känner mig egentligen. (ta mig inte fel nu)
16. Jag älskar att sitta inne och läsa bok efter bok.
17. Jag kan sitta och skratta ena minuten och storlipa andra minuten.
18. Jag är spegelberoende, så fort jag ser en spegel måste jag stanna för att rätta till något. Åsido kan jag gå ut utan att bry mig ett skit hur jag ser ut.
19. Jag önskar att jag kunde spela piano.
20.Jag söker ingen sympati.
21. Just nu sitter jag och vevar med en sked för en efterbliven fluga ska dö!