fredag 25 juni 2010

Bara sådär, SKÅL!

Nu ska jag gå och lägga mig in min ljuvliga säng,hehe. För att orka en dag imorgon också och en hel del packande. Nu tänkte jag säga att jag lägger ner bloggen för ett tag,faktiskt. Men det kommer nog inte ta så lång tid innan jag är tillbaks igen. Ha de riktigt bra nu.Även fast jag vet att eran livsdrog är min blogg så måste man försöka att gå vidare, det ska jag iallafall göra nu. Njuta av sommarlovet och alla underbara(hosthosthost,hihi) vänner! Detta firar vi med ett bloss på haschpipan, hejdå fulingar :)



haha förresten, jag gjorde en ny snabb header bild så ni har en bild ni har en ny bild ni kan stirra på genom tiden tills jag är tillbaka! Sen får ni även en bild på mig när jag gråter som ni ser, ni såg ju de inte live så tänkte catcha tha on tha picture!