lördag 19 september 2009

håkanhellström

Håkan igår och det va den typ bästa dagen på hur länge som helst. Hamna från längst bak till längst fram. Även fast det krångla rätt mycke. Lovisa kom förbi vakterna,men inte jag och linda..men efter rätt mycke fjäsk så stod vi breve lovisa igen ;) Eftersom vårat tåg gick halv 10 så skulle vi gå vid halv 9 för hitta rätt spårvagn/komma förbi allt folk. Var sjukt svårt att komma förbi allt folk när vi skulle dra eftersom vi stod längst fram. Så lovisa snacka med en vakt om att hoppa över ett staket för att komma ut. Lovisa kom över de, jag gör frittfall rätt mot marken så jag river upp benen totalt och har så jävla ont så jag inte kan gå, men som tur va lyckades Lovisa typ på något jävligt konstigt sätt rädda mitt huvud från att slå i de. Linda lyckades komma över de utan att göra samma sak som jag, hon drog bara ner en vakt..hahaha. Påvägen till spårvagnen känner jag hur det blöder överallt på benen, och jag får ingen typ styrka att gå. Men tillslut hamna vi på en spårvagn och jag fick kämpa mig igenom femmanhuset till centralen ;)..