onsdag 1 juli 2009

viiideo

Ska snart sätta in en video. Lat som jag är orkar jag inte skriva vad jag gör varje dag :) Kommer säkert imorn skulle jag nog tro..

I lördags va jag i skövde med lovisa, vi skulle egentligen ta bussen ut till skadevi men vi såg gallerian på c kolla på oss, så det blev typ blicken 'tänker du på samma sak som jag?' och ja det gjorde vi. Det blev en hel shoppingdag i skövde, men efter ett tag blev de
jag-har-ont-i-benen-och-svettas-som-en-gris , shoppings största fiende, typ ja? (förutom pengarna då)
Men vafan spendera 2 och en halv timme på skövdes resecentrum låter tråkigt. Men polly fixar saken. Vi gjorde det kul!
Du betyder! <3

Idag så va jag med nathalie, hon kom vid typ , jag har ingen aning tiden? Aja, nån gång på kvällen vare, vi drog till stan och sen donken, där träffa vi bland annat ludvig,jonthe,gurra och ja , vi behöver inte gå in på vad vi höll på med. Eller ah rättare sagt dom!
Rolig kväll blev de! Massa hjärtan på dagen.