söndag 24 maj 2009

neeråt.

Tummen neråt till att jag alltid gör uppsatser i sista minuten. Nu kan hela so arbetet slänga sig i väggen :o Jag har bytt ämne, så jag skiter fullständigt ifall någon annan har de jag har valt, helt ärligt. Klockan är snart sju och jag skulle kunna somna vilken minut som helst. Kolla på vad värdet skulle bli i Lefkas, det skulle bli upp till 30 grader varje dag. Bäst jag aktar mig, italien 08 brände jag mig så mycke att jag inte kunde sitta. En sak jag verkligen hoppas inte händer igen xp
Har aldrig flygit med charterflyg förut, ska bli kul och kunna se hur många småungar jag hinner döda :) Hoppas verkligen inte att det är många småbarns familjer på hotellet, tror jag inte eftersom vi har hyrt på ett väldigt dyrt hotell (inte för att skryta).

Men puss på er , och hoppas ni får två superhärliga veckor utan mig, ni kan ju alltid försöka iallafall ;) <3